D i g i p o
Odstraňte papírování s Digipo

Zjednodušte firemní procesy s řešením Digipo

Zapomeňte na složité papírování a zdlouhavé administrativní procesy. Digipo je moderní aplikace, která promění vaši firmu v plně digitální prostředí. Automatizujte každodenní úkoly, zjednodušte komunikaci a mějte všechny dokumenty na dosah ruky – rychle, bezpečně a efektivně.

img
img
shape
shape
O NAŠI SAAS PLATFORMĚ

PROČ SI VYBRAT DIGIPO?

Icon

Zvýšení efektivity

Snižte čas strávený rutinními úkoly a automatizujte své pracovní postupy pomocí nástrojů Digipo.

Icon

Snížení nákladů

Naše řešení eliminuje potřebu drahých softwarových licencí a minimalizuje náklady na manuální práci.

Icon

Lepší spolupráce

Odstraňte bariéry v komunikaci a podpořte efektivní spolupráci se zákazníky s naším řešením.

O NAŠÍ SAAS PLATFORMĚ

DIGITALIZACE BEZ KOMPROMISŮ

Převeďte své firemní procesy do digitální podoby a zbavte se papírové administrativy jednou provždy. S Digipo máte všechny nástroje, které potřebujete, na jednom místě.

  • Zákazníci
  • Zakázky
  • Společnost
  • Zaměstnanci
Bundles
Menu
Year statistics
Hlavní funkce Digipo

Zbavte se papírování díky modulární aplikaci Digipo

Kompletní přehled zákazníků na jednom místě

Už žádné hledání v šanonech nebo dotazování se, zda u Vás zákazník už byl. S Digipo máte vždy aktuální a úplné informace o všech zákaznících. Snadno vyhledáte zákazníka, prohlédnete si jeho historii zakázek a budete mít všechny potřebné údaje okamžitě k dispozici.

img

Zakázky od A až do Z

Přijměte zákazníka, zadejte základní údaje o něm a o zakázce a zbytek už nechte na nás. Notifikační SMS, elektronický podpis dokumentů a automatická fakturace – vše zvládnete během pár kliknutí. S Digipo je proces rychlý, efektivní a bez zbytečného papírování. Integrace s oblíbenými účetními systémy jako iDoklad a Fakturoid vám zajistí, že faktura bude připravená okamžitě.

img

Efektivní řízení bez papírování

S Digipo můžete spravovat všechny společnosti, pobočky a uživatele digitálně. Od přidání nových společností a poboček až po nastavení oprávnění zaměstnanců a sledování aktivit – vše probíhá online, bez potřeby fyzické dokumentace.

  • Možnost správy více společností
  • Možnost správy více poboček s různými balíky funkcí
  • Přehledná správa zaměstnanců a externích spolupracovníků
  • Nastavení přístupových práv pro jednotlivé role
img
Kontaktujte nás

Odemkněte svůj potenciál s Digipo ještě dnes.

Vyzkoušejte naši bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a objevte sílu našich nástrojů pro digitální transformaci.

shape